Moi goście

czwartek, 24 stycznia 2013

:)

Uszyłam koronkowy kołnierzyk na zamówienie mojej córci.
Taki zwyczajny, dwie warstwy koronki, przez co nie widać wzoru, ale taki miał być... prosty.
Z tyłu zapinany na malutki guziczek.


Powstało też troszkę kwiatuszków na potrzeby Sylwii.
Robiła dziś kartki okolicznościowe i co chwilę zbiegała z nowym zamówieniem.
Tu część, która przetrwała.


Powstają też nowe kołnierzyki, ale o tym innym razem.

Witam nową obserwatorkę Mariolę Studzińską :)))
Dziękuję za pozostawiane komentarze, które dodają mi skrzydeł :)))
Pozdrawiam 
Joanna

20 komentarzy:

  1. Kołnierzyk jest świetny ;D
    Sporo tych kwiatuszków ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Superowy kołnierzyk! Baaardzo mi się podoba. Kwiatuszki jak na łące piękne i delikatne. Wyglądają jak żywe

    OdpowiedzUsuń
  3. Kołnierzyk śliczny.Kwiatki cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pięknie i kolorowo u Ciebie.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. mega kołnierzyk... ciekawy kształt...

    OdpowiedzUsuń
  6. ŚLICZNOŚCI...BARDZO MODNE TERAZ TAKIE KOŁNIERZYKI...

    OdpowiedzUsuń
  7. Też fajny, ważne że córci się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny kołnierzyk:)Ślicznusie kwiatki:)Jak na łące wiosną:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałości:)
    Ślę ciepłe pozdrowienia z uśmiechem serca i nutką zimowego słoneczka.Pięknych chwil życzę!
    *
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja kochana,cudowną niespodziankę mi zrobiłaś , nawet nie pomyślałam że ktoś może jakiś urodzinowy upominek przysłać. A tu proszę taki wspaniały prezencik z tyloma różnosciam :) Joasiu bardzo, bardzo dziękuję. Buziaczki-Bernadka

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem, kiedy moja córka zacznie robić jakieś cuda wianki i będę przez nią proszona o przydasie :-) Już teraz lubi wyklejać różne różności na kartkach.
    Ciekawa jestem, jak kołnierzyk prezentuje się na Sylwii. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny kołnierzyk! Kwiatuszki przepiękne!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Kołnierzyk bardzo fajnie wygląda.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. A to sobie córcia zamówiła, piękny kołnierzyk!!! Wysyp kolorowych kwiatków...czyżby już wiosna się zbliża wielkim krokami:)))
    pozdrawiam i buziaki przesyłam:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam =) dawno mnie u Ciebie nie było i widzę, że nadal same wspaniałości tworzysz. Kołnierzyki z poprzedniego posta urocze. Pozdrawiam i zapraszam Marta.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny kołnierzyk, ciekawa jakie pokażesz następne!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kwiatuszki cudowne,od razu wiosną zapachniało.Kołnierzyk rewelacja.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Kołnierzyk świetny :0kwiatuszki cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny ten kołnierzyk ale kwiatków mnóstwo narobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...