Moi goście

piątek, 4 maja 2012

Wyróżnienie, które leci dalej

Kochane moje dziękuję za wsparcie duchowe w trudnych dla mnie chwilach.
Dużo znaczy, że mnie nie opuściłyście i może dzięki Wam chce mi się jeszcze tu zaglądać i coś pisać.
Zniknęły wszystkie posty, ale to nie wszystko. Mam też Google chyba z tamtego stulecia, w związku z tym mam problem z zalogowaniem się na nie, nie mogę nikogo nowego zaobserwować i nie wiem co jeszcze. 
Nie mogę się doczekać nowego tygodnia i przyjścia informatyka. Może zajdzie konieczność usunięcia bloga :(((
Założę nowy, a Wy znacie moje prace i myślę, że mnie odnajdziecie. Dość gdybania!!!
Dla ostrzeżenia podaję ten pechowy adres


Ale czarne chmury przesunęła przemiła młoda, aczkolwiek bardzo zdolna osóbka
 rrrrobaczek , która tworzy cuda z filcu.
Wyróżniła mnie i jestem z tego powodu zadowolona.
Banerki są dwa i bardzo mi się podobają.







Pozostaje mi wybrać 10 blogów, które nominuję do wyróżnienia.
Trudny wybór, bo Wszystkie tworzycie cudeńka.
Ale są jeszcze osoby, które wspierają w trudnych chwilach... i to Was nominuję.
Są to osoby, które wiedziały i nie bały się pisać na blogu, po którym wcześniej szalały wirusy.
Zaproszenia rozniosę Wam na blogi :)))
Pozdrawiam

Pokazuje się już miniaturka na pasku bocznym, co mnie cieszy :)))

24 komentarze:

  1. Musi się to jakoś wszystko ułożyć :) ja intensywnie wspieram duchowo, bo więcej niestety nie mogę nic poradzić. Wytrwałości i cierpliwości :) dziękuję bardzo za wyróżnienie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuję za wyróżnienie, choć nie wiem, czy ten moj króciutki wpis na to zasłużył... trzymam nadal kciuki i mam nadzieję, że wszystko odzyskasz!
    myslisz, ze to przez ten pechowy adres? że ktos to zrobil specjalnie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje za wyroznienie :) wczoraj zaczelam notke o tym wyroznienie i rowniez tam Ciebie wyrozniam ale jej nie moge skonczyc :( wiec chyba Cie przyciaglam myslami :)Wszytsko bedzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Ci Joasiu! Ciągle o Tobie myślę...

    OdpowiedzUsuń
  5. Joasiu będzie dobrze,musi być dobrze,ja tez kiedyś kliknęłam na taki link,tylko nie wiem czy to ten sam,ale zaraz mi komp ''powiedział''że wykryto zagrożenie.Od tej pory ni klika na nieznane linki.Pozdrawiam serdecznie Jadzia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. @Jadziu
    Jak weszłam na tę stronę, to wszystko się zamknęło, chciałam wrócić na Mixa i otworzyła się również ta strona, znów się wszystko zamknęło i dopiero laptop pokazał ostrzeżenie. Chyba było za późno :(((
    Zobaczymy co będzie.
    Pozdrawiam Wszystkich :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Joasiu dawno do Ciebie nie zaglądałam z braku czasu a tu takie rzeczy się dzieją.! Współczuję tak strasznie szkoda tych wszystkich postów..pędzę eksportować swojego bloga bo nigdy nic nie wiadomo..
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Asieńko Kochana, bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie:)))))))))
    Będzie dobrze:) Pozdrawiam, pa!

    OdpowiedzUsuń
  10. ale co to za stronka? skąd miałaś ten link? eh, co za pech :( wspieram Cię, niestety też tylko duchowo, bo nic innego zrobić nie mogę. cieszę się, że mogłam chodzić na chwilę Cię uszczęśliwić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za wyróżnienie:)Znajdziemy na pewno:)Nie wyobrażam sobie,że nie mogłabym podziwiać Twoich pięknych prac:)Trzymaj się:*Pozdrawiam i ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ przeżyłam szok!! Czytam Twojego bloga, i myślę sobie, że ja to za bardzo nie wspierałam Cię w tych blogowych kłopotach (co nie zmienia faktu, że myślę o Tobie i tej przykrej sprawie cały czas) a tu proszę, wpis u mnie z zaproszeniem po wyróżnienie. Nie wiem nawet jak dziękować, strasznie mi miło!!!!!
    Trzymam kciuki za bloga, a jak trzeba będzie nowy zakładać to też nic straconego! Znamy Cię wszystkie, znajdziemy w sieci na bank więc spoko, nie pozbędziesz się nas. :D
    Buziaki i lecę robić coś dla Ciebie ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. @rrrrobaczek
    Z tego adresu wchodzono ostatnio na mojego bloga 17 razy, więc się zainteresowałam. Od tamtej pory cisza.

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie ten adres tez jest częstym gosciem! :( dzięki za wyroznienie...;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Joasiu, bardzo dziękuję za wyróżnienie:)
    Trzymaj się dzielnie, buziaczki:):):)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję Ci Asiu za wyróżnienie!!! Bardzo mi miło:))Pozdrawiam i trzymam kciuki za informatyka, oby coś zaradził:)

    OdpowiedzUsuń
  17. oby informatyk był bardzo znający się! tyle pracy zwiało jak ciepły letni wietrzyk...postów nie napiszesz takich samych,ale zdjęcia jak najbardziej. dawaj hurtowo!
    pozdrawiam cieplutko

    p.s. i dziękuję za wyróżnienie. wezmę zielony znaczek. czerwony niech będzie dla Ciebie na lepszy humor

    OdpowiedzUsuń
  18. Asiu miła. Strasznie mi miło się zrobiło kiedy dostałem wyróżnienie od Ciebie. Dziękuję.Nie wiem cz tak na prawdę zasłużyłem sobie na takowe.;-) Zaglądam do Ciebie często i podziwiam Twoją charyzmę i piękne dzieła. Przykro mi okrutnie,że masz problemy z blogiem. To prawda ostatnio blogger szleje. Cóż jakoś sobie z tym poradzimy. Pozdrawiam miło i dobrego weekendu życzę. I na pewno zostanę obserwatorem nadal Twojego blogu. Buziaki.Grzegorz.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo serdecznie dziękuję za wyróżnienie. Jestem zaszczycona! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też nie otwieram stron które wydają mi się podejżane.. kurcze no szkoda tego co sie skasowało.. ale może to gdzieś jest ukryte a nie skasowane.. Trzymam kciuki że będzie ok.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. sprawdziłam u siebie i też wchodzono na mojego bloga z tego adresu.. nawet nie klikam zatem w ten link.

    OdpowiedzUsuń
  22. Hmm sprawdziłam u siebie na blogu - do mnie też wchodziło - nie to samo, ale inne, NIE WCHODZIĆ! www3.personal-scanera.com... Znalazłam taka stronę (tu można;)) http://translate.google.pl/translate?hl=pl&langpair=en|pl&u=http://myspiritech.blogspot.com/2012/05/fake-visitors-traffic-from-referring.html - Przetłumaczona przez google - tam są listy tych stron na które nie należy klikać - jest ta Twoja i moja też.

    Ja ogólnie nie sprawdzam w ten sposób kto do mnie zaglądał. Mam zainstalowany Feedjit na dole strony i widzę na bieżąco, kto mnie odwiedzał, mniej więcej skąd i tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję za wyróżnienie. U mnie też nie da się obserwować... Trzeba pewnie coś uaktualnić albo co???

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluje wyróżnienie chociaz tak późno ale nie bylo mnie tez przez jakis czas na blogach i nie wiem do konca co sie działo.Teraz po trochu nadrabiam zaleglosci.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...