Moi goście

wtorek, 28 stycznia 2014

MIX

 
Na termometrze mam -6 stopni i pada drobny śnieg.
Dziś będzie o majtkach jakich dużo w necie, ale  ta seksowna wersja to mój pomysł.
Wyobraźcie sobie, że zatrzymuje Was policja i prosi o dokumenty, wyciągacie taką kosmetyczkę i próbujecie otworzyć... coś się zacięło! prosicie policjantów aby pomogli przy zamku. Czy po takim zdarzeniu będą pamiętać po co Was zatrzymali? Czy będą w stanie wypisać mandat? hihi 
Pomysł bardzo spodobał się u mnie w pracy, nie będę nawet pisać jakie pomysły dziewczyny miały co do zawartości kosmetyczki aby jeszcze bardziej wyprowadzić z równowagi panów policjantów. 
Zamówienia się sypią cały czas, dziś dokupiłam aksamitu, bo to z niego szyję te kosmetyczki, podszewką jest czerwona bawełna.


i jedna mniejsza, od której wszystko się zaczęło.

Powstało troszkę serduszek.
 
Powoli dziergam ubranka na wielkanocne jajeczka.
 
Dziękuję, że do mnie zaglądacie i miłe słówko zostawiacie,:) Jeszcze jeden dzień do pracy i całe ferie wolne, pomyślę o jakiejś zabawie dla Was:)
Pozdrawiam
Joanna

19 komentarzy:

  1. :):):):):) hi hi hi ale mnie rozbawiłaś:)))) gacie są rewelacyjne!!! chciałabym zobaczyć minę p. policjanta trzymającego w rękach takie majtachy:)))
    Serduszka urocze! Buziaki przesyłam:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. No majciochy fantastyczne:)i jaki pomysł na wykorzystanie:)też bym takie chciała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się uśmiałam. Cudny pomysł. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. bombowa kosmetyczka ,pomysł rewelacja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne gatki. Już widzę minę tego policjanta, który Cię zatrzyma z taką kosmetyczka. Ha, ha, ha ....
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  6. Jacie ale majtochy-w sam raz dla mnie, zmarźluch jestem. Przydałyby się. Są świetne.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj:)Kochana świetna kosmetyczka:)Pomysł mega:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Majtasy rewelacja! Genialny pomysł! Gdyby mi się chciało, to bym sobie podobne uszyła, ale że mi się nie chce, to tylko pooglądam u Ciebie :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Też chciałabym widzieć minę policjanta... Super są

    OdpowiedzUsuń
  10. Doskonały pomysł :-) Bardzo podoba mi się wizja z policjantem....
    Ubranka na jajka cudowne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze pomyślałam że te gatki zakładasz i przy kontroli uchylasz kawałek spódnicy bo kazdy sposób jest dobry by obronić się przed mandatem.Świetne kosmetyczki i bardzo pomysłowe.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysł rewelacyjny, a jeszcze jak działa to już strzał w dziesiątkę!!!! Świetne majteczki:))) Serduszka urocze!

    OdpowiedzUsuń
  13. majtki rewelacyjne!!! serduszka urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Asiu genialne są :) i bardzo na czasie bo wkrótce święto zakochanych :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. ale super! czerwone gatki niezmiernie mi się podobają. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Asiu ale u Ciebie romantycznie gatki świetne i serduszka super no i pierwsze jaja :) Przepiękne ozdoby :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...