Moi goście

wtorek, 15 maja 2012

:) :) :)

Dziwny ten mój blog, obserwatorów mam 181, komentarzy, postów kilka, i żadnego candy.
Pora to zmienić. 
Ogłaszam  szybkie CANDY do 23maja
24 maja wylosuję zwyciężczynię, która dostanie to, co widać na banerku. Naszyjnik zrobiła córka.


Zdjęcia tak samo ponure jak pogoda. Mam cichutką nadzieję , że  to Was nie odstraszy i się zapiszecie.
Zasady:
Komentarz pod tym postem, banerek na pasku bocznym. Zabawa  dla osób posiadających bloga.

Bożenka Pelczar dołączyła do zacnego grona obserwatorów... witam Cię serdecznie :)))

Miło, że podobają się Wam moje myszki. Jedna już mi uciekła, oby nie dorwał jej jakiś kocur hi, hi
Ściskam mocno :)
Joanna

54 komentarze:

  1. Ja chcę bardzo ! marzy mi sie taka branzoletka ...:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też sie zgłaszam! Już raz mi się u Ciebie poszczęściło:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Suuper ja bym się też wystroiła w te cudeńka :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. To i ja dołączę po cudne bransoletki :)
    http://sztukaikunszt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Szybkie Candy to się szybko zapisuję , nie potrafi robić biżuterii więc pozostaje mi podziwiać innych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Staję w ogonku!!! Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ cudeńka:)Zdolna córka:)Wiadomo po kim:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności, ale mnie nie wliczaj do losowania. Kolczyki bardzo mi się podobają, naszyjnik też, ale bransoletek w ogóle nie noszę, więc tylko by się zmarnowały. Szkoda, że jakichś myszek nie ma w candy, to na pewno bym się po nie ustawiła :-)
    Tak, czy inaczej, dziękuję za zaproszenie i częste mnie odwiedzanie :-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności. Naszyjnik wyjątkowo uroczy:) Zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też się zapisuję.Piękna biżuteria.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. zapisuję się z przyjemnością :) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie mam sobie nic do zarzucenia bo często wpadam do Ciebie ... hihi
    piszę się na Candy bo 23-24 Maj to moje dni imieninowe a mam ich aż dwa !!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. http://modelinka10024.blogspot.com/
    karolcia10024@interia.pl
    zgłaszam się.Zbyt pociągające , żeby się nie zgłosic.

    OdpowiedzUsuń
  14. Salut Joanna,
    avec les mystères des blogs, vous aviez disparu de mon blogroll,c'est pour cette raison que je ne suis plus passée car je ne voyais plus vos travaux,(ça y est je l'ai remis) mais me revoici pour vous féliciter pour tous vos superbes travaux, bravo.
    Amicalement Celeste

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapisuję sie , piękne drobiazgi.

    OdpowiedzUsuń
  16. chętnie wezmę udział w zabawie :) a wiec ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. no wszystko jest piękne i bajeczne! Ale ja już tyle od Ciebie cudowności dostałam, że nie będę tym razem stawała w kolejce :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. ja się oczywiście też zapisuję!

    OdpowiedzUsuń
  19. bransoletki śliczne więc się zgłaszam :) dołączam do obserwatorów i zamieszczam banerek http://oliwkowescrapowanie.blogspot.com/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. I ja się z chęcią zapiszę. Nagrody cudne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. rano pisałam tu o tylu wspaniałościach, które od Ciebie dostałam, a przed chwilką pani listonosz przyniosła mi paczkę - od Ciebie! :) Joasiu, sukieneczka jest anielsko piękna, córka nie chcę jej zdjąć, ciągle biega, tańczy i kręci się. A myszunia taka słodka, że była o nią bitwa, więc musiałam ją przywłaszczyć :D
    Wafelki już skonsumowane :P Za wszystko dziękuję Ci ogrooomnie! Oczywiście, miś wkrótce pojedzie do Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podobają prezenciki w Twoim Candy , a więc ustawiam się w kolejce. A "nóż widelec" się poszczęści?:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Z przyjemnością dołączam do kolejki! Widzę, że córka równie zdolna jak mama! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Takie koralikowe cudeńka i prawie bym przegapiła .Zapisuje się z wielka przyjemnością ...

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapisuję się na candy :-) A propos ślimaków - śliczne, po prostu przepiękne, tak bardzo mi się podobają, że az brak słów. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. przepieken prezenty i ja chetnie ustawie sie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bransoletki są boskie. Zapisuję się obowiązkowo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne bransoletki. ta biała idealnie by mi pasowała do sukienki na wesele u brata.
    Baner o candy: http://miraga80.blogspot.com/
    miraga@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  29. Spróbuję szczęścia -zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  30. O'lala Ale candy fajowskie. Nie mogę przeoczyć czegoś tak fajnego. Staje w ogonku.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ooooo muszę się zapisać, bo 24 maj to dzień urodzin mego męża, może ta data mi szczęście przyniesie.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  32. ja również spróbuję szczęścia...
    obserwuję i wklejam banerek u siebie...

    OdpowiedzUsuń
  33. Dołączę do zabawy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeszcze ja się dopiszę;-)
    http://barbaratoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Też się zapisuję. Piękne prezenty.
    Zapraszam do siebie na moje pierwsze wiklinowe candy.
    www.anettaja.blog.interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Trafiłam na bloga przez przypadek, a tu proszę, nawet na candy się załapię! Koty boskie :) ale ślimaczki też niczego sobie :D Staję więc w zacnej kolejeczce i liczę na łut szczęścia.
    http://nitka-malowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. nie wiem jak przegapiłam ale już nadrabiam zaległość :p
    biała bransoleta by sie bardzo przydała!!! pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Biżuteria przepiękna- zapisuję się na candy i zapraszam na herbatkę ;)
    Pozdrawiam- Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  39. super cukiersy! ustawiam sie wiec w ogonku i czekam na losowanie:)

    pozdrawiam serdecznie no i zapraszam na CANDY do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczna biżuteria, chętnie przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękna biżuteria, szczególnie bransoletki przypadły mi do gustu, więc szybciutko staje w kolejce.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Dołączam do zabawy:)
    Piękne prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  43. wow!
    ...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudeńka!!!Marzę o takich :)Z chęcią się zapisuje,jak i dołączam do Twych obserwatorów,by podziwiać Twoje piękne prace:)Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczności! Chciałabym wziąć udział :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. zglaszam sie :) baner http://na-wymiane.blogspot.com/ i dodalam do obserwowanych :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  47. Marzę o takich a nie mam odwagi spróbować, staję cichutko w kolejce i liczę, że ostatni będą pierwszymi:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Uff zgłaszam się w ostatniej chwili:))
    http://quadraturaqua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Zdążyłam i dopisuje się do kolejki.
    Miło by było .....
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Dziękuję za udział w zabawie. Nie spodziewałam się tak wielu chętnych, cieszę się, że Jesteście. Przepraszam, ale wyniki będą ok. 22.00
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Aj chyba się spóźniłam:)Śliczne cudeńka:)Te kolczyki zielone i bransoletki są super:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...