Moi goście

sobota, 23 kwietnia 2016

18 urodziny mam za sobą hehe

 Jak miło, że nie tylko w realu są osoby, które pamiętają o moich urodzinach.
Dostałam życzenia i prezenty od blogowych przyjaciółek :)
Pokazuję je w kolejności w jakiej przyszły, bądź w jakiej je otwierałam. Wczoraj po powrocie z pracy czekały 3 przesyłki.
Od Janeczki

Od Ewuni
Od Gosi


Od Iwonki
Od Ani
Piękny haft ozdabia moją niebieską pracownię :)
I troszkę mojego ogródka.

Dziękuję za te cudne dowody sympatii :) za życzenia i pamięć :)
Pozdrawiam
Joanna

11 komentarzy:

  1. Wszystkie prezenty są wspaniałe : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie tylko blogowe koleżanki Cię obdarowały, a i ogród sprezentował Ci tyyyle piekna!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego Najlepszego :)))Piękne prace, piękny blog!!! Gratuluje zdolnych łapek! Pozdrawiam serdecznie i życze samych chwil twórczych:)) zapraszam tez do mnie
    http://artjonka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze raz wszystkiego co najlepsze:) Piękne prezenty!!!
    Pozdrawiam cieplutko, pa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty!
    U Ciebie roślinki przyspieszyły wegetację;) Moja serduszka jeszcze w kłoskach;) Pięknie wszystko kwittnie.
    Buziaczki Asiu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Same cudeńka:)Pozdrawiam:)śliczne kwiatki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najserdeczniejsze życzenia wielkiej pomyślności Ci życzę :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe prezenty dostałaś.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepsze życzenia urodzinowe , spóżnione ale szczere. Piękne prezenty , miłe zaskoczenie. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Spóźnione życzonka składam. Wspaniałe prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  11. Spóźnione ale tym serdecznie życzenia :-) Spełnienia marzeń i dużo, dużo zdrowia :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...