Moi goście

sobota, 3 stycznia 2015

Jeszcze świątecznie

Świąteczna wymianka z Iwonką.
Dawno powinnam pokazać cudne prezenty jakie dostałam od Iwonki, ale czas przed świętami skurczył się na maxa. Teraz mam go więcej, 2 dni urlopu przy czym wolnego 11 dni :)
W przyszłym roku chcę choinkę ubierać w biel i sreberko, poprosiłam Iwonkę o karczochy w takim kolorkach, zobaczcie jakie cudne :)
 Świeczniki od razu Sylwia porwała do siebie, czerwoną bombeczkę
i  kalendarz.
 Zdjęcie całości.
Dzięki Iwonko :) za cudne prezenty :) i przepyszną herbatkę :)

A to, co wysłałam do Iwonki, granatowy komin (kolorek wybrała Iwonka) i bombeczki.


 Dziękuję Asi, Ani i Ewuni
za cudne karteczki z życzeniami :)
Dziękuje również za życzenia przesłane drogą mailową i za SMS-y :)

Na koniec pokażę anioła (40 cm), który powstał tuż przed wigilią, od razu trafił do właścicielki.
Na zdjęciu w trakcie pracy, nici wiszące trzymały przyklejającą się wstążkę.
Nie było czasu na lepsze fotki, te były robione nocą.
 Pozdrawiam
Joanna

18 komentarzy:

  1. Piękne prezenty, podobnie jak ja chcę w przyszłym roku ozdobić choinkę w biało srebrnych kolorach ozdoby chciałabym wykonać sama ale to dosyć dozę wyzwanie;-{ Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna wymianka, cudowne prezenty.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna wymianka!!! Anioł duuuży, piekny!!!















    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko cudne i ilość wielka :) pozdrawiam Noworocznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Anioł pokaźnych rozmiarów, musi być dobrze usztywniony, żeby się "nie skurczył".
    Asiu, prezenty wymiankowe śliczne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wymianka, anioł cudny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna wymianka i anielica wspaniała :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, wspaniała, bogata wymianka!!!! Takie prywatne są najlepsze.
    Anielica prześliczna! Jej bliźniaczka jest u mnie:)
    Buziaczki Asiu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne te wymiany, ja też w tym roku się zabawiłam:0 Prezenty z obu stron śliczne, a anioł to niesamowita postać, musi być sztywny? Przesyłam ciepłe pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknymi prezentami się obdarowałyście:)
    Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. ładniutka wymianeczka...
    osobiście ... stawiam na kolorową choineczkę...
    Joasiu...wszystkiego dobrego w Nowym 2015 roku...
    ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cuda! Wspaniała wymianka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wymianka bardzo udana,piękna będzie choinka za rok :) anioł powalający
    Wszystkiego dobrego życzę w Nowym Roku
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana to ja dziękuję za cuda od Ciebie:)A komin cudny:)I jak ogrzewa w te mroźne dni:)Buziaki:)Anioł cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajniste prezenty - piękna będzie choinka !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...