Moi goście

wtorek, 18 grudnia 2012

Kolejna wymianka

Prywatna świąteczna wymianka ze znaną wszystkim  Janeczką, dla której uszyłam spódnicę.
Wiem już, że się podoba i jest dobra, co mnie bardzo cieszy.
i jeszcze troszkę przydasi i słodkości.



A to cudeńka, które dostałam od Janeczki.
Marzył mi się frywolitkowy komplet, Janeczka dorzuciła jeszcze naszyjnik.
Nie wiem, który piękniejszy, oglądam i się zachwycam :))))


W paczce były jeszcze ciasteczka upieczone przez Janeczkę, moherek, słodkości i kartka z życzeniami.

 Ostatnie zdjęcie moje, pozostałe skradzione.
Kochana Janeczko, masz wielkie serce i dług wdzięczności to mam ja. 
Ślicznie dziękuję za wymiankę i cudne prezenty :)))
Pozdrawiam 
Joanna

11 komentarzy:

  1. To wielkie szczęście Joasiu, że udało nam się spotkać taką osobę. Dla mnie jest to dobry człowiek, dobry pod kazdym względem. Pięknie się wymieniłyście i fajnie, ze jeszcze przed swietami. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu, super prezenciory.
    Dzięki za spotkanie. Pa

    OdpowiedzUsuń
  3. prezenty świetne..ja jestem zakochana w tych frywolitkach....

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle fajne prezenty! Widziałam już na blogu Janeczki!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowności!!! Janeczka to frywolitkowa mistrzyni!!!
    Asiu, czy już wszystkie wymianki dostałaś(oprócz mojej hehe) czy jeszcze dostaniesz jakieś cudowności?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ cudeńka:)Pozdrawiam śnieżnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękny ten frywolitkowy komplet! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. widzisz...nie nadążam za postami... i za Twoimi robótkami...jak Ty to robisz Joasiu ???

    OdpowiedzUsuń
  9. spódnica fajna i reszta też:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spódnica i ślimak dla Janeczki są bardzo łądne. Zakochałam się w biżuteri którą dostałaś,widać,ze Janka włożyła w nią wiele pracy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...