Moi goście

piątek, 21 września 2012

Wyróżnienie

Dostałam wyróżnienie od Ani - romantyczki z bloga Świat Robótek i Kulinariów 
Zajrzyjcie do Ani, bo to co tworzy zachwyca i inspiruje :))
Aniu, ślicznie dziękuję :))))
Tylko, czy ja na to wyróżnienie zasługuję??? Ostatnio tak mało prac powstaje, i troszkę potrwa zanim pokażę coś nowego. Ale o tym później.
Wyróżnienie mogę przekazać przynajmniej 7 blogom, a to znaczy, że mogę wiele osób uszczęśliwić.

Przepraszam, że na więcej nie mam czasu, nie mam wody, właśnie kopiemy studnię, oby nie była pusta.
Pozdrawiam 
Joanna

19 komentarzy:

  1. Bardzo bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie. Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo serdecznie dziękuję za wyróżnienie. Powodzenia w kopaniu studni! Życzę szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  3. zasługujesz, zasługujesz liczy się całokształt a nie wybrane chwile, powodzenia z wodą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję :) I trzymam kciuki za studnię.. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję i dużo wody zyczę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Asieńko, gratuluję i dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za wyróżnienie:) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje wyróznienia :)pozdrawiam :)*

    OdpowiedzUsuń
  9. Poszukiwaczko wody gratuluję:))) i dziękuję baaaardzo:)))za wyróżnienie mojego bloga:)))
    I co, woda była?
    Buziaczki przesyłam:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje wyróżnienia , .
    I dziękuje za przyznanie wyróżnienia mojej pracy .
    To bardzo miłe ..

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i dziękuję:*Powodzenia ze studnią:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Asiu, gratuluję!!! Zasługujesz na to wyróżnienie jak nikt inny:) Dziękuję, że po raz kolejny doceniłaś moją pracę. Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. kochana, dziękuję za wyróżnienie! Jest dla mnie bardzo cenne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wyróżnienia i bardzo dziękuję za moje! :* Sprawiają mi zawsze wiele radości!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wyróżnienia - tworzysz piękne rzeczy :))
    Dziękuję że mnie wyróżniłaś :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje dla wyróżnionych :)

    OdpowiedzUsuń
  18. serdecznie dziękuję za kolejne wyróżnionko
    buziaki

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...